Performance

Wij optimaliseren de klantcontactprocessen van onze opdrachtgevers of nemen deze uit handen.

Managed Insourcing

Met onze Managed Insourcing oplossing nemen wij de klantcontactprocessen over van onze opdrachtgevers op hun eigen locatie. Wij zijn hierbij verantwoordelijk voor het leveren van het klantcontact personeel, kennismanagement, het inrichten van de klantcontactprocessen en het behalen van de gestelde doelstellingen (KPI’s). 

Als specialist in klantcontact hebben wij de kennis, infrastructuur, ambitie en drive om de klantcontact afdelingen van onze klanten continu te verbeteren. Klantcontact is immers onze core business. Zaken als verloop, verzuim, juridisch werkgeverschap, KPI management en het beheersbaar houden van kosten wordt hierbij verlegd van onze opdrachtgevers naar Inspire Sourcing Solutions.  Onze opdrachtgevers worden hierdoor in de gelegenheid gesteld om zich te richten op hun eigen kernactiviteiten.

 

Kantoor-06
WFM Circle INSPIRE

Work Force Management

Klantcontact afdelingen (contactcenters) zijn dynamische organisaties waarbij veel complexe processen samenkomen zoals het analyseren en forecasten van het werkaanbod, het maken van (flexibele) personeelsplanningen, het dagelijks bijsturen van de personeelsplanning op de gewenste Servicelevels, het maken van rapportages, et cetera. 

De Work Force Management oplossingen van Inspire Sourcing Solutions helpen onze klanten met het optimaliseren van hun klantcontactafdelingen. Door de naadloze integratie met onze Recruitment oplossingen zorgen wij ervoor dat er altijd voldoende gekwalificeerd personeel is op het juiste moment binnen de organisatie. Hierdoor stijgt het servicelevel én de klanttevredenheid en dalen de operationele kosten in het klantcontact proces. 

Over ons

Als specialist in klantcontact willen wij vernieuwend en inspirerend zijn in onze sector. Met onze unieke totaal oplossing willen wij de No1 Sourcing provider zijn voor klantcontact organisaties.

Kantoor-05

Inspire Academy

De Inspire Academy biedt verschillende vakopleidingen waarmee medewerkers zich kunnen  doorontwikkelen binnen de klantcontact branche. Hiermee dragen wij bij aan het continu verbeteren van de dienstverlening van onze opdrachtgevers.