Missie & Visie

Onze zienswijze, onze speerpunten en onze kernwaarden.

Een markt in verandering

De klantcontact sector is volop in beweging: consumenten (klanten) hebben steeds meer keuze uit (nieuwe) klantcontact kanalen en worden veeleisender als het gaat om de kwaliteit van de dienstverlening. Bedrijven zien hierin kansen om klanten aan zich te binden met het leveren van een excellente en onderscheidende service. Aan andere kant worstelen organisaties met het organiseren en het betaalbaar houden van de (steeds complexer wordende) klantcontact dienstverlening. 

Inspire Sourcing Solutions is  specialist in hoogwaardige flexibele sourcing oplossingen voor de klantcontact sector met meer dan 20 jaar ervaring in de branche. Wij veranderen mee in een snel veranderende wereld en willen onze opdrachtgevers continu adviseren, helpen en inspireren om hun klantcontact afdelingen te verbeteren. Anderzijds inspireren wij onze medewerkers om het maximale uit hun carrière te halen via ons Talentenprogramma en vakopleidingen.

Onze missie

  • Het continu inspireren van onze klanten en medewerkers
  • De beste sourcing partner willen zijn van onze opdrachtgevers
  • Het creëren van toegevoegde waarde naar onze opdrachtgevers
  • Bijdragen aan het persoonlijk geluk van onze medewerkers

Onze kernwaarden

  • Inspirerend
  • Vakbekwaam
  • Ondernemend
  • Mensgericht

Onze visie

Onze organisatie kent de volgende speerpunten om onze doelen te bereiken:

  • Dienstverlening: continu investeren in een professionele, flexibele en effectieve organisatie
  • Medewerkers: zorgen voor een fijne werkomgeving met goede arbeidsvoorwaarden waarbij medewerkers worden geïnspireerd om het maximale uit zichzelf te halen
  • Kennis: de autoriteit zijn in onze sector op het gebied van vakkennis en branche expertise
  • Kwaliteit: wij staan voor onze kwaliteit, in alles wat we doen. We zeggen liever nee tegen een opdracht dan dat we onze kwaliteit belofte niet kunnen waarmaken. We geloven in een duurzame en toekomst gerichte dienstverlening.
  • Partners: ontwikkelen van een sterk netwerk van leveranciers en business partners voor het creëren van toegevoegde waarden en zakelijk succes
  • MVO: zakelijk succes moet gedeeld worden met charitatieve instellingen om samen te werken aan een betere wereld.