Jaarlijks arbeidsmarktonderzoek Inspire – CustomerFirst

Inspire Sourcing Solutions (Inspire) heeft samen met CustomerFirst de handen ineen geslagen voor een jaarlijks Arbeidsmarktonderzoek in de klantcontactsector. Doelstelling hiervan is om bedrijven en professionals in de klantcontactsector meer inzicht te geven in de laatste ontwikkelingen en trends op de arbeidsmarkt. Het betreft een doorlopend onderzoek waarbij de bevindingen 2 keer per jaar worden gepubliceerd in het CustomerFirst Magazine en op de website van CustomerFirst (https://customerfirst.nl).

Aanleiding onderzoek
Als gespecialiseerd uitzendbureau (sourcing specialist) in de klantcontactsector streeft Inspire ernaar om haar klanten, relaties en branchegenoten zo goed als mogelijk te informeren over de laatste trends binnen de arbeidsmarkt in de klantcontactsector. In CustomerFirst heeft Inspire dé samenwerkingspartij gevonden om het onderzoek te ontwikkelen en te publiceren voor een relevant publiek.

Onderzoekcoördinator
Het onderzoek wordt gecoördineerd door Chantal Hajenius Sr. Talent Sourcer & HR Consultant binnen Inspire. Heeft u vragen over het onderzoek of wilt u meer weten over Inspire? Neem dan direct contact op met Chantal via chantal@inspire-group.nl

Over Inspire
Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau en sourcing specialist in de klantcontactsector. Wij richten ons op veelzijdige banen die bijdragen aan het persoonlijk geluk en carrière ontwikkeling van onze medewerkers. De dienstverlening loopt uiteen van recruitment, uitzenden of detacheren van klantcontact personeel tot aan vakopleidingen en Workforce Management. Met onze performance outsourcing oplossingen nemen wij de gehele klantcontact dienstverlening (of delen hiervan) over op locatie van onze opdrachtgevers, zodat zij zich kunnen richten op hun kernactiviteiten.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *