Inspire stelt Anja Hulsenboom aan als toezichthouder Academy

Inspire Sourcing Solutions, expert op het gebied van klantcontact, heeft op maandag 15 april Anja Hulsenboom aangesteld als toezichthouder van haar Academy. Vanuit deze positie zal Hulsenboom toezien op de kwaliteitsborging van de opleidingsactiviteiten. Daarnaast zal ze adviserend en vormgevend optreden ten aanzien van de Academy dienstverlening. De Academy van Inspire levert zowel vakopleidingen als maatwerk voor bedrijven op het gebied van kennismanagement. Met de aanstelling van Hulsenboom zet Inspire een nieuwe stap in haar ambitie om op een inspirerende en toonaangevende manier vernieuwing en verbetering door te voeren in de klantcontactsector.

Van accelereren naar excelleren
Met de aanvulling van Hulsenboom binnen het expertteam van Inspire kan de organisatie accelereren op de nieuwe ontwikkeling van haar dienstverlening. Zo startte zij recent met een unieke, integrale dienstverlening in de klantcontactsector, waarbij de drie fundamentele resultaatgebieden People, Knowledge en Performance centraal staan. Ilja Gleiser, CEO van Inspire, licht toe: “Anja is al ruim 20 jaar een bekend en gerespecteerd vakspecialist in de klantcontactsector, waarbij ze vele erkende opleidingen heeft ontwikkeld en gedoceerd. Als geen ander kent zij de sector en alles wat met vakopleidingen te maken heeft. Als voormalig bestuurslid van de Klantenservicefederatie en jurylid van verschillende branche awards, lid van de SBB sectorraad en directeur van verschillende klantcontactorganisaties, weet Anja daarnaast wat er speelt in onze sector en wat de belangrijkste dossiers en vraagstukken zijn. Met haar kennis en expertise zullen wij nog beter in staat zijn om onze dienstverlening af te stemmen op de behoeften van onze klanten en ontwikkelingen in de markt.”

Gezamenlijke visie
“De keuze om met Inspire te gaan samenwerken was eenvoudig”, zegt Hulsenboom: “Ik ken het bestuur van Inspire al jaren. Hierin delen wij al geruime tijd dezelfde visie op marktontwikkelingen, waarbij we zien dat de klantcontactsector en haar dienstverlening steeds complexer wordt door de inzet en groei van technologie. Dit vraagt meer en andere competenties en kennis van medewerkers. Ook zien we dat klanten steeds kritischer worden op de kwaliteit van de dienstverlening. Hierdoor voelen veel organisaties zich genoodzaakt om de dienstverlening op een steeds hoger niveau in te richten. En dat is soms best lastig in een markt waar goed personeel schaars is en investeringsbudgetten niet oneindig zijn. Dit zijn nu precies punten waar de dienstverlening van Inspire zich op richt: ervoor zorgen dat bedrijven betere prestaties leveren op het gebied van klantcontact en tegelijkertijd meer grip krijgen op de kosten. Ik kan me uitstekend vinden in hun strategie en aanpak en wil dan ook graag bijdragen aan een dienstverlening die organisaties helpt en inspireert met het verbeteren van hun klantcontactdiensten.”

Over Inspire Sourcing Solutions
Inspire is specialist in hoogwaardige sourcing oplossingen voor de klantcontactsector. De dienstverlening loopt uiteen van het werven, opleiden en flexibel detacheren van klantcontactmedewerkers en staf, tot het strategisch adviseren hoe klantcontactomgevingen bestuurd moeten worden. Met haar performance outsourcing oplossingen neemt zij de gehele dienstverlening of delen daarvan over, zodat opdrachtgevers zich kunnen richten op hun kernactiviteiten. Werken met Inspire betekent werken met de beste medewerkers en een constante focus op verbetering en kwaliteit van álle klantcontactprocessen.

Wilt u meer weten over de inhoud van dit persbericht of wat Inspire kan betekenen voor uw organisatie, neem dan contact op met:

De heer Ilja Gleiser
CEO

T 085- 047 7741
M 06- 3953 1429
E ilja@inspire-group.nl
W www.inspire-group.nl

Mevrouw Anja Hulsenboom
Toezichthouder Inspire Academy

T 085- 047 7741
M 06- 5537 4222
E anja@inspire-group.nl
W www.inspire-group.nl

Het nieuwste van ons blog

Inspireer je met onze nieuwste blogposts

Inspire event: ‘The Future of Sourcing’

Op donderdag 16 mei organiseert Inspire in samenwerking met WFM-expert Stratex een kennissessie over de trends op...

(Podcast) Het verhaal achter afvalverwerker Renewi en hun klantcontactstrategie!

Renewi is een van de grote spelers in Europa op het gebied van afvalverwerking en...

Inspire breidt opnieuw uit met nieuwe locatie in Suriname

[Persbericht] Uitzend- en outsourcingorganisatie Inspire Group heeft wederom een nieuwe locatie geopend in Suriname voor...

Waarom kiezen voor Inspire?

De specialist in klantcontact die uw zorgen uit handen neemt!