Arbeidsmarktonderzoek 2019-2020

CustomerFirst in samenwerking met Inspire

Uw deelname als klantcontactprofessional

Over het onderzoek
Veel bedrijven en professionals die veel met klantcontact te maken hebben, volgen de ontwikkelingen in de sector op de voet. De arbeidsmarkt is hierin natuurlijk een zeer belangrijk onderwerp: wat zijn de laatste ontwikkelingen en trends? Wat kunnen we leren als sector en als individueel bedrijf om succesvoller personeel te boeien, binden en te behouden? 

Als gespecialiseerd uitzendbureau heeft Inspire in CustomerFirst dé samenwerkingspartij gevonden om onderzoek te doen naar de trends en ontwikkelingen binnen de arbeidsmarkt in de klantcontactsector. Het betreft een doorlopend onderzoek waarbij de bevindingen 2 keer per jaar worden gepubliceerd in het magazine en op de website van CustomerFirst (https://customerfirst.nl)

Het interview
Een belangrijk onderdeel van het onderzoek is een interview met minimaal 250 klantcontactprofessionals (per jaar) die hoofd- en/of medeverantwoordelijk zijn voor het personeelsbeleid binnen een klantcontactafdeling.    Valt u binnen deze doelgroep? Dan komen we graag in contact met u!  Het interview duurt circa 10 minuten en vindt telefonisch plaats op een voor u geschikt moment.

Onze waardering
Als dank en waardering voor uw deelname ontvangt u van ons het magazine van CustomerFirst waarin het artikel wordt geplaatst, samen met een smaakvolle attentie. Wij brengen u tijdig op de hoogte wanneer het artikel wordt gepubliceerd.

Opgeven
Meedoen is simpel: klik op de oranje ‘Ja, ik doe mee’ -button aan de rechterzijde en laat uw naam en contactgegevens achter. Onze marktonderzoekmedewerker neemt vervolgens contact met u op voor het interview (of het maken van een telefonische afspraak hiervoor).

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Wilt u meedoen?

Druk op onderstaande knop om uzelf aan te melden. Bij voorbaat hartelijk dank!

Heeft u nog vragen over het onderzoek of wilt u meer weten over Inspire?  Neem dan direct contact met :

Chantal Hajenius
Sr. Talent Sourcer & HR Consultant
M 06-2250 5100
chantal@inspire-group.nl

Veel gestelde vragen:

Inspire is een gespecialiseerd uitzendbureau (sourcing specialist) in de klantcontactsector. Onze organisatie is gespecialiseerd in het werven, opleiden en uitzenden van klantcontactmedewerkers en maatwerkoplossingen als Managed Insourcing. Door onze unieke totaaloplossing kunnen wij onze opdrachtgevers volledig ontzorgen op het gebied van klantcontactoplossingen tegen een hoge kwaliteit en scherpe prijs. 

Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt. Ook worden uw persoons- en bedrijfsgegevens niet gepubliceerd.

Als gespecialiseerd uitzendbureau in de klantcontactsector streven wij ernaar om onze klanten,  relaties en branchegenoten zo goed als mogelijk te informeren over de laatste trends op het gebied van klantcontact en de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt in het bijzonder. Wij doen dit onderzoek  op eigen kosten en in samenwerking met CustomerFirst.

Uw gegevens zijn verrijkt op basis van vrij opvraagbare bronnen op het internet zoals bijvoorbeeld Google en LinkedIn. Uw gegevens worden verder niet bewaard of verrijkt zonder uw nadrukkelijke toestemming.